Search

15 May 2011

suka suki riang ria

Assalamualaikum


Alhamdulillah.. selamat pergi dan selamat sampai jugak.. syukur2.. penat yang teramat hari ni.. rase nye ke banyak kan mase di habis kan kat dalam kereta.. pergh! penat seyh.. kejang kaki ak ni tekan pedal minyak.. 2 jam perjalanan.. dari Bangi to Teluk Intan.. dan time balik pulak kena stop dulu kt RnR, kalau x masuk Shah Alam time waktu kemuncak.. yang tu memang mencari maut nama nya.. masa nak pegi tu boleh tahan jugak la memecut kat highway.. jalan pun lengang semacam je pagi tadi.. walaupun kebas di kaki masih terase tapi yang penting.. KEPUASAN + KESERONOKKAN.. memang suka ria gelak tawa laa tadi.. THANKS GUYS!! semoga kita dapat bertemu lagi.. 12/5/2011 in memory.. 




the guys

the guys + the ladies

"Laughter is the best medicine"

-Sekian, Wassalam-

No comments:

Post a Comment